Hvad vil du gerne
søge frem?

Din affaldsregning

Du kan altid finde din affaldsregning ved at logge på her.

Far og søn sorterer affald i køkkenet.

Her finder du dit kundenummer

Du skal bruge kundenummeret, når du logger ind på Mit Affald. 

På din regning

Hvis du ikke er tilmeldt automatisk betaling, finder du dit kundenummer i øverste højre hjørne af den affaldsregning, du modtager med posten eller i eBoks.

I din oversigt fra Betalingsservice

Hvis du betaler din affaldsregning automatisk, kan du finde dit kundenummer i oversigten fra Betalingsservice - enten på papir eller i din netbank.

Vejledning til affaldsregning

Sådan fungerer det

  1. Hvert halve år får du en affaldsregning.
  2. Ved hver regning betaler du et halvt år forud (aconto-opkrævning).
  3. På den efterfølgende regning betaler du:
    • Dit forbrug det seneste halve år fratrukket det, du betalte forud
    • Forud for det næste halve år

Slip for papir-regningen

Få affaldsregningen i e-Boks. Det er nemt og sparer på papiret. 

Sådan gør du

  1. Giv os tilladelse til at sende til din e-Boks
    Du bestemmer selv, hvem der må sende noget til din e-Boks - naturligvis. Så vi skal have lov af dig først. Du skal derfor give os samtykke.

  2. Tilmeld dig post fra os
    Inde i din e-Boks skal du vælge, at du vil have post fra os. Sådan gør du:
    1. Log på e-Boks
    2. I e-Boks vælg Afsendere.
    3. Søg på AffaldVarme Aarhus og klik på navnet.
    4. Tryk på Tilmeld.

Nu kommer din næste regning i e-Boks (medmindre du betaler med Betalingsservice).

Brug Betalingsservice

Gør din hverdag lidt nemmere og betal automatisk din affaldsregning.

Tilmeld regningen via bank eller netbank
Med din regning i hånden kan du gå i banken eller på din netbank og tilmelde regningen til Betalingsservice. Fremover vil den blive betalt automatisk.

Hvis du har spørgsmål vedrørende Betalingsservice skal du kontakte din bank eller Betalingsservice.

Spørgsmål og svar til din affaldsregning

Log in
Din regning og betaling

Hvordan logger jeg ind første gang?

Følg disse 4 trin til login:

  1. Gå ind på Affaldsregning.affaldvarme.dk og log ind med dit NemID.
  2. Indtast din e-mail og tryk send.
  3. Du får en e-mail med en kode. Indtast koden på siden.
  4. Indtast dit kundenummer og din aktiveringskode, som du finder på din seneste regning. Hvis du ikke modtager en e-mail med kode, så forsøg igen med en anden e-mailadresse (evt. en Gmail).
    Hvis du fortsat ikke modtager en e-mail med kode, så kontakt os på tlf. 77 88 10 10 (tast 2) for hjælp.

Hvor finder jeg mit kundenummer og aktiveringskode?

Hvis din regning er tilmeldt Betalingsservice, kan du finde kundenummer og aktiveringskode på betalingsoversigten.

Affaldsregning i PBS med markering af kundenummer

Er regningen ikke tilmeldt Betalingsservice, kan du se kundenummer og aktiveringskode på regningen, som du har modtaget i e-Boks eller med posten.

Affaldsregning med markering af kundenummer

Kan du ikke finde din regning med dit kundenummer og aktiveringskode, så kan du ringe til kundeservice på telefon 77 88 10 10 (tast 2).

Hvorfor kan jeg ikke logge ind?

Det kan have noget at gøre med tilladelse af cookies. Find hjælp i vejledningen her.

Hvor kan jeg se min affaldsregning?

Du skal trykke på linket her: Se mine regninger og log ind med NemID.

Når du er logget ind, kommer du direkte til siden Mine regninger.

 

Hvornår får jeg min regning?

Du får en affaldsregning to gange om året: Midt i februar og midt i august.

Hvordan betaler jeg første regning?

Se betalingsoplysninger nederst på regningens side 1. 

Når regningen er betalt, kan du tilmelde fremtidige regninger til Betalingsservice eller til kortbetaling ved at klikke på dette link: Tilmeld automatisk kortbetaling

Kan jeg tilmelde regningen automatisk betaling?

Ja, du skal blot klikke på dette link: Tilmeld til kortbetaling og logge ind med NemID. Derefter kommer du direkte til siden Tilmeld automatisk kortbetaling.

Hvorfor har jeg fået en rykker, men ingen regning?

Når der er to personer registreret hos os, er det den, der står registreret først, som får regningen.

Hvis betalingen ikke er registreret til forfaldsdato, bliver der sendt en rykker til begge personer.